15 Nisan 2014 Salı

Gratis alışverişim :)



                                                                                                                                                                                      
Merhaba.Bugün size dün aldığım ürünleri tanıtacağım.Aslına bakarsanız Gratisin haftasonu indirimini kaçırdığım için üzülmedim değil ama aldığım ürünleri de beğenerek aldım.Size küçük bir tavsiye Gratis ve Watsons mağazalarının web sitelerine arada bir bakın.Belli dönemlerde ciddi indirimler yapıyorlar.Gelelim aldığım ürünlere:

Kalyon Tırnak Eti Bakım Yağı : Tırnak ve tırnak etlerine bakım yapıyor.Bugün kullandım.Ürün yag biçiminde sürüp tırnaklara yediriyorsunuz.Benim gibi kuru ciltli kişilere ve tırnak kırılması yaşayanlara tavsiye ediyorum.
Lionesse Kirpik Kıvırıcı : İlk kez kirpik kıvırıcı aldım.Kullanalım bakalım

Perte Makyaj Sünger Seti :İçerisinde farklı ürünler bulunmakta.Pudra ve fondöten süngeri,2 adet göz makyajı temizleme süngeri ve yüz için peeling süngeri var.Benim çok hoşuma gitti.Hepsi bir arada bir ürün olmuş.

Maybeline Dream Fresh BB Krem : Genelde fondöten kullanıyorum.Bu cildimi çok yoruyor bende daha doğal bir ürün olan BB krem aldım.BB kremler içinde uygun fiyatlı olup en kaliteli olan maybeline markasından tercih ettim.

Essence Matlaştırıcı Pudra: Fondötenin üzerine sürebileceğim bir ürün,umarım memnun kalırım.

Essence Beyaz Göz Kalemi : Beyaz göz kalemi göze çok hoş bir aydınlık veriyor.Makyajın olmazsa olmazlarından.

Henri Kulak Temizleme Çubuğu : Klasik kulak temizleme çubuğudur.

Vitopro Fusion Koruyucu ve Nemlendirici Bakım Kürü: Çok kaliteli bir ürün ilk kez kullanmama ragmen saçımı hemen onarmaya başladı,içerisinde bir çok mineral ve vitamin var.Benim gibi çok sık saç düzleştirme işlemi uygulayanların kullanması gereken bir ürün,saçları ısıya karşı koruyor.

Ürünlerin hepsi uygun fiyatta,aldığım ve denediğim diğer ürünleri de sizlerle paylaşıcam.Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.