20 Nisan 2014 Pazar

Mini Migros Kozmetik Alışverişim


Merhaba.Bugün Migrosta alışveriş yaparken bu ürünler gözüme takıldı.Sizlere ürünler hakkında kısa bilgiler vereceğim.
1.Vaseline Essential Mouisture Nemlendirici : E ve A vitamini içermekte kıvam olarak çok sıvı bir vücut losyonu.Nemlendirici olarak bir kalıcılığı  yok.Ürünün ambalajını beğendim.Çantamın içine atmayı düşünüyorum.Küçük ambalajı fazla yer kaplamayacaktır.

2.Neutrogena Deep Clean Yüz Temizleme Jeli: Normal ya da yağlı ciltler için olan bu ürün derinlemesine temizlik vaad ediyor.Benim cildim kuru olduğu için bu ürünü arkadaşım için almıştım.Bu ürünü almak istiyorsanız ürünü kullandıktan sonra mutlaka cildinize nemlendirici uygulamalısınız

3.Nivea Anında Rahatlatan Yoğun Bakım Kremi : Mucizevi bir ürün,benim gibi kuru ciltli herkese öneririm asla yağlı bir his oluşturmuyor,çabuk emiliyor ve etkisi uzun süre devam ediyor.Nemlendiri olarak bir numaram bu üründür.Bu 3. kutum olmakla beraber üründen çok memnunum.Sizlere de tavsiye ederim.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.