12 Mayıs 2014 Pazartesi

Anneler Günü İndirimi Gratis Alışverişim

Bir Gratis indirimi daha karşınızda.Bu kez makyaj ürünü almamakta kararlıydım.Yine de dayanamadım.Şunu söylemem gerekiyor.Aradığım her ürünü Gratis'te bulabiliyorum.Çalışanları da çok yardımcı oluyorlar.Gelelim alışverişime :))
Öncelikle ihtiyacım olan ürünleri aldım ve yanında denemek istediğim ürünlerin seyahat boylarını aldım.

Dermokil kuru ciltler için maske +25: Kuru bir cilde sahibim.Ürün cilde nem vermeyi vaat ediyor.Denemek için aldım 3.50 TL
Urban Natural's Kolojen ve Keratin içeren Saç Maskesi: Saçı onarması ve nem vermesi için aldım.Denemek için küçük boyunu aldım.Kullandıktan sonra yorumlarımı blogumda yayınlıyacağım.3.95 TL

Giovanni 50:50 Nemlendirici Bakım Kremi: Kuru saçlar için olan bu krem yoğun bir kıvama sahip,saçı yıkama anında ağırlaştırıyor fakat iyi bir nemlendirme sağlıyor.Banyodan çıktıktan sonra ağırlaşmadan eser kalmıyor.İlk kez kullanmama rağmen beğendim.3,90 TL

Giovanni Yıpranmış Saçlar için Nemlendirici Şampuan:Kuru saçlar için olan bu şampuan özellikle ilk kullanımda köpürmüyor.İyi bir temizleyici özelliği yok,nemlendirmesini de beğenmedim.Saç kreminin yanında sönük kaldı. 3,90 TL
Maybelline Rocket Maskara: Daha önce bu maskaranın ününü duymuştum.Henüz kullanmadım.%40 indirimi duyunca bir tane kaptım.İndirimli fiyatı 12-13 TL

Maybelline Master Precise Likit Eyeliner: İlk eyeliner deneyimim olarak kalem eyeliner ile başlamak istedim.%40 indirim var.İndirimli fiyatı 11-12 TL

Parodontax Diş Macunu: Diş eti problemlerinde en etkili diş macunu olarak duymuştum.Doktorumda bunu önerdi.Tadı biraz kötü ama alışıyorsunuz problem olmuyor.Bakalım abartıldığı kadar varmıymış. 11.25 TL

Diadermine Hassas Yüz Yıkama Jeli:Yine bir kuru ve hassas cilt ürünü daha.İlk sürdüğümde nemlendirici sürüyormuş gibi hissettim yıkarken ise sabun kokusu alıyorsunuz.Şimdiye kadar cildi kurutmayan bir temizleyici kullanmamıştım.Beğendiğimi söyleyebilirim.İyi de temizliyor 8.50 TL
Dove Yoğun Bakım Kremi:Cildim kuru ve su gibi olan nemlendiriciler bir işe yaramıyor.Niveadan sonra memnun kalırmıyım bilemem.150 ml  3,50 TL
Orkid Infinity Ped: Normalde paylaşmazdım fakat kabı çok hoşuma gitti 4.90 TL

Keyifli bir alışveriş oldu.Çok yakında bitenler yazısıyla karşınızdayım.Görüşmek üzere 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.