22 Haziran 2014 Pazar

Favori Saç Bakım Ürünüm-Urban Care Natural's Collogen ve Keratin Saç Maskesi

Kuru ve ısıdan yıpranmış saçların bakımı çok zor oluyor.Bu saç maskesi daha önce kullandığım saç maskeleri gibi değil.Saça verdiği nemden çok memnun kaldım.Banyodan sonra kabaran saçlarıma çok iyi geldi.İlk kullanımdan itibaren etkisini gördüm.Tam olarak 2-3 kullanımdan sonra saçım alıştı ve daha iyi sonuçlar aldım.
Her yıkamadan sonra kullandım.Saçta 5 dk beklettim.Saçımda yağlanma yapmadı.Her kullanımda saçımın daha sağlıklı hale geldiğini hissediyorum.Vazgeçemeyeceğim bir ürün oldu.Üstelik içeriği temiz,saça zarar vermiyor.
Not:Eğer doğal içerikli saç maskesi kullanıyorsanız ve saçlarınız normalden kuru bir yapıya sahipse yıkama aşamasında fazla durulama yapmayın.Saçta kalan ürünü de saç bir süre sonra emiyor ve daha yumuşak kalıyor.Ben maskeyi yıkarken soğuk su kullanıyorum.Saçlarım daha parlak oluyor.
Yağ olarak da Elseve mucizevi yağı kullanmaya başladım.En kısa zaman da onun da yazısını blogumda görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.