2 Haziran 2014 Pazartesi

Parodontax ve İpana Diş Eti Koruyucu Diş Macunu Karşılaştırması


Benim gibi diş eti problemi olanlar bilir ki kullandığımız diş macunu gibi ürünlerde çok dikkatli olmalı ve titiz davranmalıyız.Uzun süredir İpana Diş Eti Koruyucu diş macununu kullandım.Bir değişiklik yapıp Parodontax aldım.Çok övüldüğünü ve doğal bir diş macunu olduğunu duymuştum.Denedim ve hiç memnun kalmadım.
Ürünün iyi yanı iyi bir temizleyici o ferahlık hissi saatlerce sizde kalıyor.
Fakat diş etleri konusuna gelince fazla bir etkisi yok aksine son dönemlerde sağlıklı olan diş etlerimi korkunç bir hale çevirdi.Diş fırçalama sıklığımı arttırmama rağmen bu sorunu yaşadım.Diş etlerimi eski haline çevirdi diyebilirim.Tadı da pek güzel değil.Temizlediğini düşünmüştüm galiba yanılmışım.Bir daha asla bu ürünü kullanmam.
Gelelim daha uzun süre kullandığım İpana Diş Eti Koruyucu diş macununa,Parodontaxtan sonra bu ürünün değerini bir kez daha anladım.Fiyat olarak biraz daha pahalı olsa da diş etlerine çok iyi bakım yapıyor.O paraya değiyor.Fırçalamadan sonra diş etlerindeki rahatlamayı hissediyorsunuz.Tadı paradontaxa göre daha iyi,içerik olarak doğal bir diş macunu değil ama diş etlerine yaptığı bakımı hissedince bunu pek önemsemiyorsunuz.Benim favori diş macunum bir daha değiştireceğimi sanmıyorum.Diş eti problemi yaşayanlara bu diş macununu şiddetle tavsiye ederim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.