26 Temmuz 2014 Cumartesi

Saç Bakım Rutinim~Kuru Saç


Merhaba.Uzun zamandır yazı yazmıyordum,bloğu ihmal ettim.Uzun bir aradan sonra ilk yazım saç bakım rutinim oldu.

Yaz döneminde saçım daha fazla kuruyor,kuruluktan dolayı saç dökülmem de artıyor.
Şampuan olarak Loreal Elseve Arginine Direnç Dökülme Karşıtı Şampuanı kullanıyorum.Bu şampuanı yaz aylarında veya dökülmem arttığı dönemlerde kullanıyorum.Dökülmeyi azaltıyor.Dökülme az olduğu dönemlerde daha doğal içerikli şampuanlar tercih ediyorum.
Saç kremi olarak Nashi Argan yağlı saç kremini kullanıyorum.Diğer saç kremlerine göre daha iyi yumuşatıyor.Saçı besliyor.Severek kullanıyorum.



Saç maskesi olarak iki ürün kullanıyorum.Urban Natural's Collogen ve Keratin Saç Maskesini her yıkamada kullanabiliyorum.Nemlendirmesi fena değil.Orta seviyede bir ürün.Ovex ise haftada bir kez uyguladığım bir ürün,övüldüğü kadar iyi bir ürün değil ama saçı onarma üzerinde etkisi var,nem konusunda çoğu maskeden iyi,taramayı çok kolaylaştırıyor.Tavsiye ederim
Bioblas saç dökülmesine karşı sıvı saç kremi,saç dökülmesini önleme konusunda çok bir etkisini göremesemde,kokusunu çok seviyorum,tarama esnasında saçımı koruyor,ayrıca diplerede sıkmama rağmen saçı yağlandırmıyor
Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı,bu ürünü bilmeyen kalmadı.Benim gibi kuru ve kabarık saçlara sahipseniz şiddetle öneririm.Kabarmayı azaltıyor,saçı parlatıyor.Sevdiğim bir ürün kendisi.

Saç bakım rutinimi bu ürünlerle yapıyorum.Yakında alışveriş postuyla karşınızda olucam.Herkese iyi bayramlar :)
İnstagram:ojerujrimelfar


2 yorum:

  1. nashiyi ben de aldım deneyeceğim =)
    Bu arada ben de beklerim =)
    http://neselizebra.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Bloğunu takipteyim canım banada beklerim. Sevgilerle

    YanıtlaSil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.