15 Ağustos 2014 Cuma

Sivilce,leke ve siyah noktalarla savaşım~Cilt Bakım Rutinim

Kuru bir cilde sahibim,gün sonunda t bölgemde hafif bir yağlanma dışında tüm cildim kuru bir yapıya sahip.
5 yıl önce sivilce tedavisi gördüm,tedaviden dolayı cildimde kızarıklık şeklinde lekeler kaldı.Geçen aya kadar bu lekeleri pek önemsememiştim ama lekelerden kurtulmak istediğimi farkettim.Cilt bakım rutinimi biraz değiştirdim.Kullandığım ürünler ve düşüncelerim :

1-Neutrogena Pembe Greyfurt Yüz Temizleme Jeli:Benim gibi kuru ciltler için yeterli bir temizleyici,fakat sivilce,siyah nokta engelleme konusunda başarısız,bu yüzden cildi derinden temizlemediğini farkettim.Kokusu da diğer temizleme jellerine göre ağır,kokusunu da sevmedim.Bir daha almam

2-L'oreal Pure Zone Peeling :Haftada 2-3 kez uyguladım.Siyah noktalar için çok başarılı bulmadım.Temizleyici olarak güzel fakat peeling etkisi biraz zayıf,bir daha almayı düşünmüyorum.



3-Neutrogena Visibly Clear Siyah Nokta Temizleyici Tonik:Siyah noktalarımdan kurtulmamı sağlayan tonik,bütün kiri,yağı,makyaj kalıntılarını ciltten temizliyor.Düzenli kullanımda ise ciltteki siyah noktaları çıkarıyor.Bunu cildimde farkettim.Alkol içeriyor.Ciltte hafif bir yanma oluyor bu yanma beni rahatsız etmedi.Hergün kullanmadığım için alkol içermesini fazla önemsemedim.Tabi hassas ciltler için uygun olmayabilir.Favorilerimin arasına girmeyi başardı.

4-L'Oréal Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici:Cilt temizliğimi yaptıktan sonra dairesel hareketlerle masaj yaparak cildime uyguluyorum.Cildime verdiği yumuşaklığı ve pürüzsüz hissi çok sevdim.Cildimdeki kızarıklık şeklindeki lekelerin rengini açmayı başardı.Benim için mucize bir üründü çünkü lekelerimden kurtulabileceğimi düşünmüyordum.3 haftalık kullanımda güzel sonuçlar elde ettim.Cildim artık daha canlı ve pürüzsüz,bu ürünü iyi ki almışım diyorum.Gratis indiriminde 17 tlye aldım.Sizlere de tavsiye ederim

5-Çay Ağacı Yağı:Sivilce ve lekeler üzerinde etkili olduğunu duymuştum.Kullanmaya başladım.Elimde ısıttığım yağı cildime uyguladım.Sivilcelerimi kuruttu,antibakteriyel özelliğe sahip olduğu için yeni sivilce oluşumlarını da engellediğini düşünüyorum,sivilce problemimden bu yağ sayesinde kurtuldum.Günde 2 kere sivilce ve lekelerimin üzerine sürdüm.Çok etkili bir ürün,üstelik de doğal,bittikçe alacağım bir ürün oldu.

6-Dermoskin bb krem:50 spf içeren bb krem cildi güneşten koruyor,güneşten oluşacak lekeleri engellediğini düşünüyorum içerisinde bir çok vitamin de var,kapaticiligi çok hafif,makyaj bazi olarak kullanıyorum,yağlı bir ürün yağlı ciltlere onermem.Anti-aging özelliğe sahip,A,C,E vitaminleri de içeriyor.

Leke,sivilce ve siyah noktalara karşı açtığım savaşta büyük bir ilerleme kaydettim.Sizlerde de bu problemler varsa umarım bir fikir oluşturabilmişimdir.Yine de bir sorunuz olursa mrymyldz09@gmail.com a mail atabilirsiniz.Hoşçakalın :)

İnstagram:ojerujrimelfar tık tık


1 yorum:

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.