10 Eylül 2014 Çarşamba

#Ürünincelemesi1 WetnWild Rujlar~Just Peachy&Rose Bud

Sonunda sonbahara girdik.Tam bir sonbahar insanı olarak bu ayları çok seviyorum.Sonbaharda sevdiğim işleri daha bir severek yapabiliyorum.Bunun için bloga geri bir dönüş yaparak sizlere bol bol post hazırlamaya karar verdim.İlk olarak bir inceleme yazısıyla karşınızdayım.

Youtube'da çok severek takip ettiğim Bilgentolis in tavsiyesiyle WetnWild markasının mat rujlarını denemeye karar verdim.Çok da sevdim


Just Peachy rengi tam yazlık bir renk,fakat ben pembe tonlarda rujları çok sevdiğim için yaz-kış kullanabileceğimi düşünüyorum.Oldukça mat bir ruj,dudaktaki kusurları belli edebiliyor.Bunun için dudaklarımı mutlaka nemlendiriyorum.
Bu serinin rujları diğer drugstore ürünlere kıyasla oldukça kalıcı,pigmentasyonlarını da başarılı buldum.
Just Peachy renginin bileğimde duruşu:

Sırada Rose Bud rengi var.Bu rujda oldukça mat ve kalıcı bir ruj,İçerisinde  kırmızılık içerse de tam bir kırmızı rengi değil,daha doğal bir renk.

Pembe ve kırmızı arasında doğal bir ton,bileğimde duruşu:

Sizce de çok hoş bir renk değil mi? Ben bayıldımm :) 

WetnWild markasının hayvanlar üzerinde test yapmaması ve uygun fiyatlı oluşuyla benim favori kozmetik markalarım arasına girdi.Bu markaya ait bir çok ürünü severek kullanıyorum.
Rujların beğenmediğim tek yönü ambalajları,bulaşma yapabiliyor.Ben bunu pek önemsemiyorum.

Bu rujları Gratis mağazalarında 9.90 tl ye bulabilirsiniz :)

İnstagram:ojerujrimelfar
e-mail:mrymyldz09@gmail.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.