12 Eylül 2014 Cuma

#Ürünincelemesi2 Garnier Saf ve Temiz 3'ü 1arada


Bu ürünü uzun bir süre önce kullanmıştım.Geçen ay tekrar alıp denemek istedim.Ürün Temizleme,Peeling,Maske olarak kullanılabiliyor.Temizleyici olarak beğenmediğimi söylemek isterim.Makyajı pek çıkarmıyor.Önce suyla yüzümdeki makyajı akıtıp daha sonra bu ürünü dairesel harketlerle cildime uyguluyorum,Suyla temizledikten sonra tonikle tekrar temizlediğimde pamukta fondoten izleri oluyor.
Makyajı çıkarmada başarısız bir ürün oldu.
Yüzümü ıslatıp uygulamama rağmen yüzüme yapışıyor ve ürünü çıkarmak zorlaşıyor.
Temizleme konusunda vasat bir ürün :(

Yapısı yoğun,yüze yaymak zor oluyor ya da ben sıvı ürünleri kullanmaya alıştığım için zorlanmış olabilirim.
Peeling ve maske olarak daha başarılı buldum.Yüzümde herhangi bir sivilcelenme yapmadı.
Yine de bir daha bu ürünü almayacağım.

Herhangi bir sorunuz olursa mrymyldz09@gmail.com adresime mail atabilir ya da instagramdan dm yazarak ulaşabilirsiniz.Sevgiler
İnstagram:ojerujrimelfar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.