17 Eylül 2014 Çarşamba

#Ürünincelemesi3 L'oreal Elseve Extraordinary Oil


Çoğu blogger arkadaşımın tanıttığı bir ürün bu saç bakım yağı,kullandığım normal saçlar için olanıydı.Saça parlaklık ve yumuşaklık verdiği çok doğru,benim kuru ve kabaran saçlarıma iyi geldi.Elektriklenmesini az da olsa giderdi.
Bu saç yağının etkisi maalesef kalıcı değil sürdükten bir kaç saat sonra etkisini kaybediyor.

Kullanım şekilleri:
1-)Banyodan önce diplerde dahil olmak üzere tüm saça uygulamak
2-)Banyoda sonra saçın ıslaklığını havlu yardımıyla alıp nemli saçlara uygulamak (diplere getirmeden)
3-)Düzleştirici veya maşa öncesi saç boy ve uçlarına  uygulamak
4-)Fön,maşa gibi işlemlerden sonra elektriklenmeyi önlemek için saç uçlarına uygulamak

Ben genelde 2.yöntemle uyguladım.Saç taramamı oldukça kolaylaştırdı.Saçıma hafif parlaklık verdi.
İndirimde bulursam tekrar alabilirim.

Herhangi bir sorunuz olursa mrymyldz09@gmail.com adresime mail atabilir ya da instagramdan dm yazarak ulaşabilirsiniz.Sevgiler
İnstagram:ojerujrimelfar

2 yorum:

  1. bende boyalı saçlar için olanını , banyo sonrası olmak üzere kullanıyorum ve memnunum . İndirim zamanlarında düşünmeden alınabilecek bir ürün bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler.İki ürün de çok başarılı,fiyatları da uygun, indirimde stoklamayı düşünüyorum :)

      Sil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.