20 Eylül 2014 Cumartesi

#Ürünincelemesi4 L'OREAL Lumi Magique Foundation

Fondöten arayışıma L'oreal Lumi Magique Fondöten ile son verdim.Kuru ciltli olduğum için matlaştıran fondötenleri kullanmak istemiyorum.Hafif ışıltılı,sağlıklı bir görüntüye kavuşmak istedim.Bu fondötende aradığım bu özellik vardı.
Rose porcelein rengini aldım.Cilt rengime tam uydu.Kapatıcılığı çok yüksek değil.İki kat uygulamada daha iyi kapatıcılık sağlıyor.Spf 18 içeriyor.Fondötenin altına 50 spf içeren dermoskin bb kremi baz olarak uyguluyorum

Bileğimde fondötensiz ve fondötenli hali:
                                                                
Fondötensiz

                                            L'oreal Lumi Magique Fondöten uygulanmış hali

Gördüğünüz gibi cilde hafif bir ışık veriyor.Sarı alt tonlu bir fondöten,elimle uyguluyorum fakat fırça ile daha başarılı olduğunu duydum.
Cildinizde parlama problemi yoksa çok rahat kullanabilirsiniz.Parlama yaptığı zamanlarda pudra ile geçebilirsiniz.
Benim çok sevdiğim bir ürün oldu.Gratiste indirimden 25 tlye almıştım.Uygun fiyatlı ve kalıcılığı da iyi olduğu için bitince tekrar alabilirim.


Herhangi bir sorunuz olursa mrymyldz09@gmail.com adresime mail atabilir ya da instagramdan dm yazarak ulaşabilirsiniz.Sevgiler
İnstagram:ojerujrimelfar

1 yorum:

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.