23 Eylül 2014 Salı

#Ürünincelemesi5 DOWN UNDER NATURAL'S ARGAN OIL ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ

    Down Under Natural's Argan Oil Şampuanı:Köpürmesi ve temizlemesi güzel bir üründü.Saçları yumuşatıyor fakat benim gibi kalın telli saçlarınız varsa bu çok yetersiz gelecektir.İçerisinde Argan yağı olması saçlarımı ekstra yumuşatır diye düşünmüştüm fakat öyle olmadı.Paraben içermiyor.İnce telli saçlara daha iyi geleceğini düşünüyorum.Bir daha almam.
Down Under Natural's Argan Oil Saç Kremi:Kullandığım diğer saç kremlerinden bir farkını göremedim.Sadece yapısı biraz yoğun,nem vermesi de maalesef iyi değil.Kısacası bu üründe benim kalın telli saçlarıma iyi gelmedi.
Saçımın elektriklenmesini de azaltmadığını söylemek isterim.



Herhangi bir sorunuz olursa mrymyldz09@gmail.com adresime mail atabilir ya da instagramdan dm yazarak ulaşabilirsiniz.Sevgiler
İnstagram:Ojerujrimelfar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.