25 Eylül 2014 Perşembe

#Ürünincelemesi6 Bioderma Atoderm Hand Cream


Bioderma ürünlerinni çok severek kullanıyorum ve hepsinden de memnunun.El kremini de denemek istedim 50 mllik boyunu kullandım.Kuru ciltler için piyasaya çıkarılmış bir ürün fakat benim kuru cildime yetersiz geldi.Cilt tarafından emilmesi çok kolay olan bu ürün kuruluk problemi yaşamayan ciltlere daha iyi gelebileceğini düşünüyorum.
Yapısı losyon kıvamında



Küçük boy olması nedeniyle çabucak biter.Bir daha almayı düşünmüyorum.Yoğun yapıda olan nemlendiricileri denemek istiyorum.

Herhangi bir sorunuz olursa mrymyldz09@gmail.com adresime mail atabilir ya da instagramdan dm yazarak ulaşabilirsiniz.Sevgiler
İnstagram:ojerujrimelfar

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Selammm Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.