18 Ocak 2015 Pazar

Bitenler #1 Makyaj Ürünleri

Merhaba,uzun zamandır sizlerle post paylaşamıyordum.Bunun nedeni ders yoğunluğumdu.Tatil boyunca sizlerle bol bol paylaşımda bulunmak istiyorum.
İlk yazım biten makyaj ürünlerim olacak.Rimel kullanmayı çok seven biri olarak hadi bitenlerime göz atalım :)

L'oreal Lumi Magique Fondöten: Bendeki rengi Rose porcelein,ciltteki duruşunu çok sevdiğim için bitmeden yedeklemiştim.Cilde aydınlık ve canlı bir görünüm veriyor.Kuru ciltlerin çok seveceğine eminim.Kalıcılığı,ciltteki duruşu,rengi,cildimle bütünleşmesi ve herşeyiyle severek kulanıyorum.Kuru ciltlere şiddetle tavsiye ediyorum.Yağlı ciltlerde parlama yapabilir.
Essence Get Big Lashes Volume Bosst Mascara:Rimeli beğenmedim.Hacim vermesi yetersiz,kirpikleri uzatmıyor,kalıcılığı da az,bir daha almayacağım
Maybelline The Rocket Volum Expres Mascara:Kirpiklere güzel hacim veriyor.Uzatması da fena değil,Uzun süre kalıcı bir rimel fakat çıkarması çok zor.Rimeli çıkarırken kirpiklerime zarar verdiğini düşünüyorum.Kirpikleri döküyor.Bu özelliği yüzünden bir daha almayacağım.
Oriflame Maxi Lash Mascara:İnce uçlu bir rimel,kirpikleri uzatıyor.Günlük kullanım için ideal,bir daha alabilirim
Garnier BB Cream Göz Altı Roll-on:Hafif yapılı bir kapatıcı,içerisinde turunculuk barındırıyor.Pudra ile sabitlenmediğinde kalıcı değil.Günlük kullanım için bile bana yetersiz geldi.
Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi:Suya dayanıklı rimelleri çıkarmada başarısız,kirpikleri beslediğini de görmedim.Bir daha almam

İletişim:mrymyldz09@gmail.com
İnstagram:ojerujrimelfar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.