9 Mart 2015 Pazartesi

WetnWild Comfort Zone Palet İncelemesi


                                                     WetnWild markasına ait bu palet 8 renkten oluşmaktadır.  
                                                     2'şer tane browbone,eyelid,crease,definerden oluşuyor.
                                                     Paletteki renkleri inceleyelim.


Sol taraftaki renklerin swatchları 

Sağ taraftaki renklerin swatchları


Farların pigmentasyonları ve kaliteleri oldukça iyi,Renkleri beğendim hem günlük hem de gece makyajlarında  kulanılabilecek renkler mevcut.Far bazı ile renkleri daha canlı ve kalıcı hale getirebilirsiniz
Paletin satış fiyatı 20 tl,indirimden 11,50 tlye aldım
Fiyat performans açısından piyasadaki en iyi palet olduğunu düşünüyorum.
Gratislerden temin edebilirsiniz.




4 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Renkleri çok güzel. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Yaklaşık 5-6 ay önce bu paleti edinmiştim ben de severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.