28 Nisan 2015 Salı

Son Dönemde Kullandığım Saç Ürünlerim

Bir kaç aydır saç tipime uygun şampuan arayışındaydım.Normal bir saç tipim var.Gelelim denediğim saç ürünlerine;

Head&Shoulders Kepeğe Karşı Etkili Rahatlatıcı Bakım Şampuanı:Saçlarımın hafif yağlanmaya başladığı gün kaşıntı problemi yaşıyordum.Hafif de kepek problemim vardı.Bu şampuan ikisine de çözüm buldu.Saçım yağlansa bile kaşıntı olmuyor.Kepek problemini de ortadan kaldırdı.Bu şampuanı sevdim.Vaatlerini yerine getirdiğini düşünüyorum.İlk şisesi bittikten sonra ara verip tekrar alacağım.



Hand-e Keratin & Sarımsak Özlü Şampuan:Saç dökülmesi için kullandım.Gerçekten faydasını gördüm.İlk yıkamada çok köpürmüyor fakat saçı güzel temizliyor.Benim en beğendiğim özelliği saç köklerimi güçlendirmesi oldu.Saç dökülmem çok azaldı.Bereketli bir şampuan,tavsiye ederim


Fınesse Nemlendirici Şampuan:Şampuan arayışına girdiğim dönemde bu şampuanı gratisten çok uygun fiyata almıştım.Maalesef şampuan saçı güzel temizlemiyor.Saçımın yağlanmasını hızlandırdı.Çok kuru saçlı kişiler belki bu şampuanı sevebilir.Ama ben çöpe atıyorum



Fınesse Nemlendirici Saç Kremi:Şampuanını hiç sevmediğim için kremi kullanmaktan vazgeçmiştim.Daha sonra denediğimde saçımı yumuşattığını gördüm.İyi nem veriyor.Çok uygun fiyatlı olmasına rağmen işini iyi yapıyor.



Yeni yazılarla buluşmak üzere,hoşçakalın :)

İnstagram:ojerujrimelfar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.