11 Nisan 2015 Cumartesi

WetnWild Brulee Tekli Farı

   Uzun zamandır krem rengi far arayışındaydım.Mac Brulee isimli fara dupe gösterilen WetnWild Brulee tekli farı sizler için inceledim.



   Yapısı çok yumuşak,uygulaması kolay ve kullanışlı bir renk,göz kapağınızdaki renk eşitsizliğini ortadan kaldırıp diğer farlar için bir zemin oluşturuyor.Dilerseniz bu farı tek başına da kullanabilirsiniz.Bu şekilde göz kapağını aydınlatıp doğal bir görünüm veriyor.
   
   Fiyat-performans açısından çok başarılı buluyorum.Kalıcılığı orta seviyede,gün sonunda göz kapaklarında birikme yapabiliyor.Far bazı kullanırsanız bu sorunu halledebilirsiniz
Kısacası benim çok severek kullandığım bir far oldu,yedekledim bile.

Gratis mağazalarında çok uygun fiyata bulabilirsiniz.Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.