24 Mayıs 2015 Pazar

Dermokil Arındırıcı & Matlaştırıcı Maske


Bugün sizler için Dermokil markasının Arındırıcı&Matlaştırıcı Maskesini inceledim.Ürün 35 yaş üzeri ve yağlı ciltlere uygun bir maskedir.


20 yaşımda olmama rağmen bu ürünü kullanmak istedim.Yaz aylarında cildim yağlıya döndüğü için bu sıcak havalarda bu maskeyi kullandım.Haftada iki kez uyguladım.10 dk bekleme süresi var.Daha sonra suyla yüzümü yıkadım.Cildi biraz geriyor.Ürünü kullandıktan sonra cildimde kuruluk hissettiğim için hemen nemlendirici kullanıyorum.


Ürün yoğun kıvamlı,yüzünüze sürdükten kısa bir süre sonra kuruyor.Arındırıcı özelliğini beğendim.Cildimin temizlendiğini hissettim.O anlık cildinizi matlaştırıyor.Tabi bu çok kalıcı bir durum değil.Yağlı ciltlilerin bu ürünü seveceğini düşünüyorum.

Sizin de kullanıp sevdiğiniz maskeler varsa yorum bırakabilirsiniz

Başka bir yazıda görüşmek üzere,sevgiler


İnstagram:ojerujrimelfar


3 yorum:

  1. dermokilin ürünlerini ben de severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Yanlış yazdımda ah maske yapmaya vaktim olsa yapmayı çok seviyorum ama hiç zamanım olmuyor canım:))

    YanıtlaSil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.