1 Mayıs 2015 Cuma

FARMASİ TENDER BLUSH ON 09

Merhaba,
Bu ürünle 19 Nisan bloger buluşmasında tanıştım.Farmasi'ye teşekkür ederim.Gelelim ürünün özelliklerine :)



Ürünün küçük ve şirin bir ambalajı var.Makyaj çantamda çok yer kaplamayacağını düşünüyorum.Ürün ambalajında çok turuncu duruyor.Hafif bir şekilde yüzüme uyguladığımda ise daha doğal duruyor.Fakat ben bu ürünün esmerlere daha çok yakışacağını düşünüyorum.Beyaz tende daha turuncu kalabiliyor.Renk itibariyle bahar ve yaz aylarına çok uygun bir allık,hafif bir şekilde sürdüğümde cildimdeki duruşunu beğendim.


Pigmentasyonu oldukça başarılı,indirimsiz fiyatı 23 tl fakat indirimlerde çok daha uygun fiyata bulabilirsiniz.


Normalde allıklar benim cildimde 2 saatten fazla kalmazken bu allık 3 saatten fazla yüzümde kaldı.Kalıcılığını çok beğendim.Diğer renklerini de denemek istiyorum.Bu tonları seviyorsanız 09 numaraya bir şans verin derim :)


Başka bir yazıda görüşmek üzere,sevgiler

instagram:ojerujrimelfar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.