2 Mayıs 2015 Cumartesi

Loreal Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Temizleme Sütü


Merhaba,Uzun zamandır kullanıp memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum.Ürün yüz ve göz çevresini hassasiyet yaratmadan temizlemeyi vaat ediyor.Yüzdeki fondöteni temizlemede çok başarılı bulmadım ama cildimin çok kuru olduğu dönemlerde önce bu ürünle  kare pamuk yardımıyla yüzümü temizleyip daha sonra Bioderma h2o ile kalan makyajımı temizliyordum.


Son dönemde cildim kuru olmadığı için bu ürünü göz makyajımı çıkarmakta kullanıyorum.Bu şekilde uyguladığımda çok başarılı bir sonuç elde ettim.Gözümü yakmadan far ve rimeli rahatlıkla çıkardı.Çift fazlı temizleyicelerden daha iyi bir performans elde ettim.

Hem göz çevremi tahriş etmeden güzelce temizledi.Herhangi bir yanma problemi de yaşamadım.Temizleme sütü olduğu için nemlendirme özelliğine de sahip,cildinde hassasiyet olan kişiler bile rahatlıkla kullanılabilecektir.


Başka bir yazıda görüşmek üzere,sevgiler 

instagram:ojerujrimelfar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.