17 Mayıs 2015 Pazar

Seranem Saç Bakım Şampuanı & Seranem Vücut Bakım Şampuanı


Merhaba,Bugün sizlere Seranemin iki ürününden bahsedeceğim.Bu ürünler 19 Nisan Blogger Buluşmasında Dermodolin tarafından gönderilmişti.Ürünler;Vücut Bakım Şampuanı & Saç Bakım Şampuanı


İlk olarak Saç Bakım Şampuanını denemeye başladım.Ürün saçlara nem vermeyi ve kolayca taranmasını vaat ediyor.Beklentimin çok üzerinde bir performans gösterdi.Saçlara inanılmaz nem veriyor.Saç kremine ihtiyaç duymadan saçları nemlendiriyor.Saçlarımı tararken hiç zorlanmadım.Saçı güzel temizliyor.Köpürmesini de beğendim.Ayrıca kokusu bebek şampuanlarına benziyor.Ürünü başarılı buldum.


Vücut bakım şampuanına gelecek olursak,bu üründe cilde nem vermeyi vaat ediyor.Bunu da gerçekleştiriyor.Kalıcı olmasa da hoş bir kokusu var.Köpürmesi de iyi,abartılacak bir ürün değil.Duş jellerini çok daha fazla sevdiğimi anladım.





Başka bir yazıda görüşmek üzere,sevgiler

İnstagram:ojerujrimelfar

4 yorum:

  1. Bu markayı daha önce hiç görmemiştim. Bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bu markayı daha önce hiç görmemiştim. Bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Blog keşiften geliyorum izleyicinim :)) bana da beklerim..

    YanıtlaSil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.