10 Mayıs 2015 Pazar

Sık Kullandığım 5 Makyaj Ürünüm

Merhaba,bugün sizlere severek kullandığım makyaj ürünlerimden bahsedeceğim.Yazıyı kısa tutmak adına sizler için 5 ürün seçtim.


 Farmasi BB kremi henüz yeni kullanmaya başladım.Kalıcılığını sevdim.Mata yakın bir bitişi var.Ciltte ağırlık yapmıyor.Yaz aylarında çok sık kullanacağımı düşünüyorum.Maybelline Rocket Volum Maskara,güzel volüm veriyor.Akma,bulaşma yapmadığı için favori maskaram olur kendileri :)
The Balm Sexy Mama'yı genelde göz altını sabitlemek için kullanıyorum.Makyajın kalıcılığını arttıran transparan bir pudra,dibini de görmüş bulunuyorum.The Balm Time Balm kapatıcı bendeki rengi medium,oldukça koyu bir renk ama morlukları güzel kapatıyor.Üzerine aydınlık bir ürün kullanıyorum.



Gelelim benim favori rujlarımdan Kate Moss kırmızı kapaklı serisinden 103 numara,tatlı bir pembe.Günlük olarak kullanıma çok uygun,diğer renklerini de kesinlikle almak istiyorum.

Başka bir yazıda görüşmek üzere 

İnstagram:Ojerujrimelfar


24 yorum:

  1. Rujun rengi harikaymış :)
    Bogunu takipteyim
    Benimde sağlık ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim ♥
    Blogumda blog keşif etkinliğine katılıp blogunu tanıtabilirsin :)
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geliyorum blogunuza.Bende keşif etkinliğine katılmak isterim :)

      Sil
  2. Merhaba Meryem Hanım iadei ziyarete geldim :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. o maskara en çok merak ettiğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence denemelisin tek kötü yanı gözden çıkarması zor

      Sil
  4. Merhaba çok cici bir bloğun var canım:))

    YanıtlaSil
  5. İadei ziyarete geldim:)
    Çok şeker bir blogunuz var.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. merhaba geldim bilee=)
    arka plan resmini bütün yaparsan az göz yorar daha güzel olur cnm sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin,bende değiştirmeyi düşünüyorum

      Sil
  7. Merhabalar iade ziyarete geldimmm :)

    YanıtlaSil
  8. The balm kapatıcıyı bende çok seviyorumm :) pudranında fanları oldukça fazla ama henüz kullanma fırsatım olmadı :) bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pudrayı denemelisiniz.Blogunuza hemen bakıyorum :)

      Sil
  9. selam bloğunuzu ve sosyal medyada sizi takipteyim benim bloğuma da gelirseniz mutlu olurum kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr :)

    YanıtlaSil
  10. merhaba.. rujun rengini çok sevdim.. Yaz aylarına çok iyi uyum sağlayacağına eminim.. Güle güle kullanın..:) Sevgile.r..

    YanıtlaSil
  11. Merhaba cici bloğunuzu takibe aldım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Güle güle kullanın çok tatlı bir blogunuz var :)
    Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.
    http:\\yagmur-serhats.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.