17 Haziran 2015 Çarşamba

Blog Tasarımım Değişti

Merhaba,bir süredir buralarda yoktum.Malum final dönemi benim için çok yoğun geçti.Fakat bunu telafi edecek yazılar hazırlıyorum.
Güzel bir haberim var.Belki duymuşsunuzdur.Sosyal Medya Kafe blogunun tema tasarım çekilişini kazandım.Çok uzun zamandır istediğim bir hayalim gerçek oldu.Sibel Hanım sayesinde harika bir blog tasarımına kavuştum.Kendisine ne kadar teşekkür etsem az,emeğine sağlık tam istediğim gibi bir blogu benim için oluşturdu.
 Öncelikle her aşamada benim fikrimi aldı.İsteklerimi geri çevirmedi.Onun sayesinde blogda bilmediğim bazı şeyleri de öğrendim.Kendisi bu konuda çok yetenekli,çok kısa süre içerisinde bana farklı seçenekler sundu.Çalışmalar bittiğinde ise istediğim blog tasarımını benim için gerçekleştirdi.Artık bloga yazı yazmayı daha çok istiyorum.

Sosyal Medya Kafe blogu yazarı Sibel Hanım'a çok teşekkür ederim.Emeğine sağlık.

 

34 yorum:

  1. Hayırlı olsun. Harika bir tasarım. Güle güle kullanın. Şans getireceğine inanıyorum. Sibel Hanım'ın ellerine sağlık... Tertemiz bir çalışma olmuş. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun güle güle kullan:) darısı başımıza

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim :) Yeni tasarımınız hayırlı ,uğurlu olsun.Güle güle kullanın :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Yeni tasarımınız hayırlı olsun. Sibel hanımın ellerine emeğine sağlık, çok hoş bir tasarım olmuş.. Keyifli bloglar :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun çok hoş olmuş :) güzel günlerde kullanın ...

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın çok sade,çok güzel bir tasarım olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş bir görüntüye kavuşmuş blog, hayırlı olsun, bol paylaşımlı günler :) http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  8. Ah ah benim de bir Sibel hanıma ihtiyacım var... Çok güzel olmuş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Bu arada ben iadei ziyarete geleyim diye geldim ama zaten takipçin ve üyenmişim :/

    YanıtlaSil
  10. İadei ziyarete geleyim dedim ama ben de takipteymişim zaten:)
    Neyse,bir şey kaçırmamış oldum,iyi oldu:)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,blogunuza geliyorum :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  12. Merhabalar blog keşfi etkinliğinden geliyorum bende makyaj hakkında incelemeler yapıyorum beklerim http://aslicevikmakyaj.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsun :)Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Takibe aldım bloğunuzu bana da beklerim :)
    elifveyasam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  14. Blog tasarımınız harika olmuş. Sibel Hanım bu konuda çok başarılı zaten. Ben de sizi keşfettim. Başarılarınızın devamını diliyorum. Bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  15. çok hoş göz yormayan bir tasarım olmuş ellerinize sağlık :) keşif etkinliğinden geliyorum artık takibindeyim seni de beklerim :)

    YanıtlaSil
  16. hayırlı olsun blog tasarımın çok güzel olmuş :) buarada keşif etkinliği sayesinde buldum blogunu bana da gelirsen memnun olurum :)

    YanıtlaSil
  17. Güzel bir tasrım olmuş,iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
  18. Blog keşiften geliyorum. Bana da bekliyorum :) http://guldentavsiyeler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  19. çok güzel olmuş , yapanın eline sağlık ve sende iyi günde kullan bol bol yazıların yorumların olsun bu yeni tasarımında ve de takipcilerin.... bende beklerim bu arada :) sevgiler ...

    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  20. Hayırlı olsun mükemmel bir tasarım olmuş, darısı başıma :) takipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.