7 Haziran 2015 Pazar

Favorilerim: Deodorant & Roll-on

Merhaba,bugün sizlere en sevdiğim deodorant ve roll-ondan bahsedeceğim.Rexona Shower Clean&Avon Care Dry&Pure. Bu ikiliyi uzun süredir kullanıyorum.


Rexona deodorantı mutlaka duymuşsunuzdur.Pudralı bir yapısı var.Maalesef iki ürün de alüminyum içeriyor.Sağlığa zararlı olduğunu bilsem de teri önleme açısından bu iki ürüne güveniyorum.Çok sıcak günlerde önce roll-onu sürüp hafif kurumasını bekledikten sonra rexonayı sıkıyorum.

Rexonanın pudralı bir kokusu var.Çevremdekiler bu kokuyu beğeniyor.Oldukça kalıcı olduğunu düşünüyorum.
Avonun kokusunu çok seviyorum.Sanırım en güzel kokan roll-on bu olmalı.Lotus çiçeği kokusuna sahip ve gün içerisinde bu kokuyu hissediyorsunuz.Dışarı çıkmasam bile bu roll-onu kullanıyorum.Kokusu gerçekten güzel.

Başka bir yazıda görüşmek üzere,sevgiler

İnstagram:pembelimakyajblogu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.