25 Temmuz 2015 Cumartesi

Bebak Nemlendirici Güneş Losyonu | Spf50+ Yüksek Koruma

Merhaba,Bugün sizlere kullanıp bitirdiğim Bebak markasına ait Nemlendirici Güneş Losyonundan bahsedeceğim. Ürün Spf50+ içeriyor.Beta Karoten,UVA ve UVB filtreleri ile güneşten koruyor.Cildi nemlendirip kurumasını önlüyor.Sürdükten sonra emiliyor fakat yoğun bir yapısı olduğu için hafif yağlı bir his bırakıyor.Ürün krem kıvamında olmasına rağmen ciltte beyaz bir görüntüye yol açmıyor.300 ml 
ürün içeriyor.Bu da uzun bir süre kullanım sağlıyor.



Ürünü yaklaşık bir yıldır kullanıyorum.Yüzümde ve vücudumda kullanıyorum.Yoğun nem veriyor.Yüzde de çok rahat kullandım.Bol bol sürmeme rağmen herhangi bir reaksiyon yaratmadı.Ürünü düzenli kullandığım için yüzümdeki güneş lekelerini ve kızarıklıkları hafiflettiğini gördüm.Makyaj yapacağım günlerde ise makyajdan 10 dk önce bu ürünü kullanıyorum.Üzerine ekstra bir nemlendiriciye de gerek kalmıyor.Makyaj altında da çok sevdim.Şu sıralar bioderma markasının güneş kremini kullanıyorum.Yakında onun da yazısı gelecek,Bebak güneş losyonu ise tekrar alabileceğim bir ürün,güneş kremi arayışında olanlara tavsiye ederim.

Başka bir yazıda görüşmek üzere :)

İnstagram:pembelimakyajblogu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.