12 Temmuz 2015 Pazar

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey




Merhaba,www.makyajbocusu.blogspot.com.tr tarafından 'hakkımda bilmediğiniz 11 şey' etkinliğine davet edildim.
Proje ; davet eden kişi kendisini davet eden kişinin sorularına yanıt verdikten sonra kendiside sorular hazırlayıp yine bir başka 15 kişiyi bu projeye davet ediyor 
Projedeki amaç 'link build-up' olarak geçiyor bu tür yazılara konulan blog linkleri sayesinde google arama motorunda yüksekmenizi sağlıyor
Format nedir?  : yazısını yayınlayıp sizi bu davet eden kişiyi mutlaka blog yazısına linkini dahil etmelisiniz
 Faydası: blogunuza gelen dışarıdan linkler sayesinde google arama motorunda blogunuz dahada yukarı taşınır 15 kişi davet ederseniz 15 kaynakta blogunuzun linklenme söz konusudur 

Hemen soru cevap kısmına geçelim

 1. En sevmediğin özelliğin / özelliklerin
Çok anlayışlı biri olmam.Konuşkan biri olmamam.

2. Takıntıların var mı? Varsa neler?
Seslere karşı çok duyarlıyım,Etrafta küçük bir ses bile olsa bazen rahatsız olurum.Gürültülü ortamlar bana göre değil.

3. Yaptığın en çılgınca şey?
Yurdu bırakıp eve çıkmam.Benim için cesaret isteyen bir şeydi. 


4. Sürekli anlatamadığın ama hep anlatmak istediğin bir başarın var
Geçen yıl bir kursa katılmıştım,beklemediğim bir başarı yakaladım.Çok mutlu olmuştum.Bunu pek paylaşamamıştım.

5. Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey var mı?
Kulaklıklarımı takıp,yürüyüşe çıkmak.Gerçekten çok iyi geliyor.


6. “Bugün gelse dünyayı yakar, onunla kaçar giderim” dediğin bir ünlü var mı? (Türk / Yabancı farketmez)
Hiç böyle delilikler yapacak biri değilim.Yok öyle biri :)


7. Sana şans getirdiğini düşündüğün bir şey var mı? (Obje, hareket, kişi vesaire her şey olabilir)
Annem yanımda olduğu zaman hep şanslı oldum.O bana büyük bir hediye 

8. Hayalindeki meslek ve nedeni.
Büyük bir anaokulu açmak istemişimdir.Zaten Okul Öncesi Öğretmenliği okuyorum.Belki günü birinde o da olur.

9. Evde tek başına kaldığında yaptığın ama kimseye söylemediğin şey ne?
Kimse yokken rahat rahat müzik açıp dinlerim.


10. En sevdiğin film/ler?
Evim sensin,Yeşil yol,Leon,Ölümcül deney serisi


11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu
Nerede yaşamak istersin?
Sakin,deniz kenarı bir yer olsun yeterli


Ben de aşağıda bloglarının linklerini verdiğim arkadaşlarımı bu etkinliğe davet ediyorum! Umarım sizler de benim eğlendiğim kadar eğlenirsiniz! Unutmayın, bu soruları yanıtladıktan sonra kendi seçtiğiniz Blogger arkadaşlarınız için 11 soru hazırlamalısınız! Ya da bu soruları kullanabilirsiniz 


Lütfen yazınızın başında benim blogumun linkini vermeyi unutmayın 

http://nursstuudio.blogspot.com.tr/

 http://melisinneverland.blogspot.com.tr/?m=0

http://gamzebildik.blogspot.com.tr/

http://benimlehersey.blogspot.com.tr/


2 yorum:

  1. Merhaba canım bloğunu gezinirken gördüm:-)hemen takip listeme ekledim beni takip edersen çok sevinirim kendine iyi bak:-)
    Http://www.fatmadenizz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,bende hemen geliyorum :)

      Sil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.