8 Ağustos 2015 Cumartesi

Bioderma Photoderm Max Spf 50+ Güneş Sütü & Bioderma After Sun 100 ml


Merhaba,bugün size #19nisanhosgeldinbahar etkinliğinde tanıştığım kozmeli.com tarafından gönderilen güneş sütü ve güneş sonrası kreminden bahsedeceğim.




İlk olarak 50 spf+ içeren güneş sütünden başlayalım.Ürün çok yüksek güneş koruması vaat ediyor.Ürünün açıklaması şu şekilde;Çok kuru ciltler için süt dokuya sahip güneş koruyucu.
UVA 48 koruması da içeriyor.Güneşe karşı toleransın azlığı sonucu oluşan reaksiyonların ve güneş kaynaklı erken yaşlanmanın önlenmesine yardımcı bir üründür.

Genelde yüzüm için kullandım.Yaklaşık 2 aydır neredeyse her gün kullandım.Cildimdeki güneş lekelerinin belirginleşmesini önleyip,güneşe karşı iyi koruma sağladı.Kızarıklık yaşamadım.
Vücudum için kullandığımda da koruması gayet iyiydi.Nemlendirmesini de sevdim.

Güneşe çıkmadan 15 dk önce sürüyordum ve cildim tarafından kolayca emiliyor.Lazer tedavisi gördüğüm için güneşten çok iyi korunmam gerekiyor.Aksi halde cildimde leke kalma olasılığı bir hayli yüksek,bu ürün sayesinde cildimde leke oluşumu olmadı.Çok memnun kaldım.





Güneş sonrası sütünü sadece deniz kenarında kullandım.Isınan cildimi ferahlattı.Aynı zamanda bu ürün güneş yanığına karşı da etkili,cildi nemlendirerek uv ışınlarına karşı doğal koruma sistemlerinin güçlendirilmesine yardımcıdır.

Bronzluğun uzun süre korunmasını da vaat ediyor.Lazer tedavim dolayısıyla bronzlaşmaktan kaçtığım için bunun için yorum yapamayacağım.Kullananlardan bunun hakkında yorum bekliyorum.
Cildimi nemlendirmesi ve yatıştırmasını çok sevdim.Güneş sonrası sütünü de başarılı buldum.

Bu ürünlere ulaşmak isteyenler www.kozmeli.com sitesine göz atabilir.


Başka bir yazıda görüşmek üzere,sevgiler 
İnstagram:pembelimakyajblogu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.